2010. február 16., kedd

Mire jó ez?...

Azt hiszem, egyre rosszabb a helyzet...
Munkahelyünkön a szekírozások teljesen felőrlik az ember energia készletét, erőnlétét.
Éjszakánként már alig alszom...
Férjem ma majdnem borított, annyira elege van, ahogyan nekem is!
Ha tovább folytatódik a dolog, biztosan az lesz a vége...
Ma fel kellett állnom az asztaltól délután, mert legszívesebben nekirontottam volna az okoskodónak..."okos enged" alapon inkább eljöttem.
Barátnőmékhez betértem, az 1. mondatom az volt, h. normális embereket akarok látni!
Mire ő: "Pont azokat, akik április 1-én születtek?":)
Kis házimunkát végeztem náluk, sikerült lehiggadnom valamelyest, de ahogyan hazaértünk férjemmel, kibuktak a dolgok...és én már az ajtóban álltam sírva...
Gyűlölöm, hogy rossz idő van, már szeretném levezetni a fölös energiákat 1 kis sporttal.
Ráadásként már megint csúszik a ciklusom...

2 megjegyzés:

admin írta...

Uhhh! :-(

Hajnalka írta...

Te szegény! Már megint ennyi rossz történt! S még az idő is vacak! De már mondanak némi javulást! Reméljük nektek is kedvez!