2011. július 11., hétfő

Tovább...

Ma megjártam a régi nőgyógyászom...
Átnézte a papírjaim, és nem kecsegtetett sok jóval...Azt mondta, ha külső oka van az elzáródásnak (pl. összenyomatás), akkor menthető a dolog, és segít a lapar; ha belső-és általában úgy van/gyulladás, hegesedés/-, akkor a laparral csak felesleges műtéti kockázatnak tenne ki...
Annyira elkeseredtem, hogy még a könnycseppek is végig gurultak arcomon...
Marad az IVF...
Agyban dől el minden, menni kell tovább...ha számtalanszor esünk el, annyiszor kell felállni a padlóról...

4 megjegyzés:

Bogi és Andi írta...

szia
Bocsi, ha értetlenkedek, de ezek szerint nem fogja megcsinálni a lapart?mert én úgy vettem ki, hogy a leleteid alapján mondta csak ezt..
NAgyon drukkolok nektek, hogy legyen erőtök egy újabb IVF-hez..és végre éljétek át ti is a csodát..

Inek írta...

"...menni kell tovább...ha számtalanszor esünk el, annyiszor kell felállni a padlóról..." Ezt ne felejtsd el!!!! :)

admin írta...

Örülök az utolsó mondatodnak, csak így tovább!

Szeri írta...

Szia!
Lehet a pokolba kívánsz, de ajánlottam a természetgyógyászt egy alábbi kommentben. Egy konzultációt megér és még nem is biztos, sem a műtét, sem az, hogy gyermektelen maradnál! Higgy magadban és a segítő emberekben. A hátráltatókkal meg próbálj meg nem törődni.