2012. május 27., vasárnap

Családi nap

Napok óta feszült vagyok...
Tegnap pedig még a családi napon zumba fellépés is volt...
...egész nap vacilláltam, hogy menjek, vagy sem...kitartottam amellett, hogy kipróbálom magam...zumba maratonon már felléptünk, bár az teljesen más, mint az egész falu közössége előtt megmutatni a tudást...
Világ életemben stresszes voltam, de úgy gondoltam, ha már ennyi energiát beleáldoztam, lesz, ami lesz alapon elmegyek...és különben is Férjem is rég megígérte, hogy 1 edzést megnéz...
Andival együtt 9-en voltunk...és tényleg rontottam...~bár nemcsak én~...
Tapintható volt a feszültség, bár csak annyi visszajelzés jött, hogy nem voltam olyan felszabadult, mint máskor, pl. az éjszaka folyamán, amikor Anitával zumbáztunk...teljesen kicseréltek...köszönhető volt a még mindig fennálló feszültségnek...már sohasem lesz olyan az edzés, mint korábban volt...
Ahogyan a Férjem mondta, nem gondolta, hogy ilyen lesz köztünk a viszony...nem én kerestem a bajt...ha neki ennyit ér, hogy kiálltunk mellette...
Egyébként is hepciáskodott a kocsiban is, amikor megkérdeztem, hogy átvinne-e edzésre Herédre, mert bringával már nem érnék át...akkor momentán az volt a baja, hogy nemcsak mi akartunk fellépni, hanem a Lőrinciek is...hiszen ő a csütörtöki edzésen megmondta, hogy a Lőrinciek majd 9-én a főzőversenyükön...de akkor még létszám sem volt a mai napra, ezért azt kérte, jöjjünk minél többen...keresztbe lett szervezve szerinte...
...és még az a legszebb az egészben, hogy van 1 kis csaj, aki szintén fellépett a háta mögött, most meg ők a legjobb barátnők...neki átküldte a megvágott zenéket, amikre felléptünk, gyakorolt otthon, és kifejezetten kérte tőle, hogy ne adja ki a kezéből...vicces, nem? Szánalmas...
Kérdezhetitek, hogy akkor miért járok, vagy miért nem megyek máshoz?
Egyszerű a válasz, nincs más a közelben...
A herédi edzésen került a páros koreónál, és körülöttem mindenkit megkérdezett~még a Lőrincieket is~, hogy lenne-e kedvük fellépni hétfőn Heréden...erre már nem is tudok/akarok mit mondani...
Edina volt rendes velem...megbeszéltük, ha nem tudok kivel hazajönni, ott maradok náluk holnapig...
Évi hozott haza, és utána Anitával beszéltük át a történéseket...ő is ki van akadva...vele is annyira flegma volt...mi kértük, hogy jöjjön fel ő is a színpadra, neki tök jól mennek a koreók...
Férjemmel éjszaka 2 órán át beszélgettünk...szóba került minden, és el is sírtam magam, és már ő mondta, hogy edzés után leül vele megbeszélni a dolgokat, ha már velünk/velem nem hajlandó...könyörgöm belőlünk él...ráadásul feketén...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem értem, miért nem hagyod ott a fenébe, ha már csak bánatot okoz ez az egész...

Pocilakóra várva írta...

Mert félek, hogy még inkább rosszabbul fogom magam érezni...nemcsak lelkileg...

Pocilakóra várva írta...

"Ha változtatni akarsz az életeden, akkor százezer lépés fájdalmával kell megküzdened. Elindulsz, egy lépés fájdalom. Továbblépsz, még egy lépés fájdalom, de ebben az egy lépésben hogyan lenne benne a százezer lépés fájdalma? A gyáva ember ettől az egy lépés fájdalmától fél. És racionális hazugságokkal próbálja megmagyarázni, hogy miért is nem teszi meg. Mert aki fél, az elkezd kifogásokat gyártani, hogy megmagyarázza a saját szegényes lelki bizonyítványát. Ahelyett, hogy szembenéznénk azzal, mit tettünk magunkkal, elkezdjük sajnálni magunkat. Ami jajveszékelésbe fordul, majd marjuk magunkat, hogy lehettünk ilyen hülyék. De még mindig nem változtatunk."