2012. május 14., hétfő

Telefonhívás...

Ma elértem Margót...
...az 1. kérdése az volt, hogy a héten mikor tudunk bemenni?
Hirtelen levegőt sem kaptam, annyira meglepődtem...hiszen én csak érdeklődni szerettem volna telefonon és általánosságban...
Mire ezt letisztáztuk, /bár lehet, hogy ezt ő nagyon nem így gondolta, és megvan a véleménye/; kiderült, hogy 2-3 év a pici baba...
Őszintén elmondtam neki, hogy Férjem még ki szeretné használni a maradék 2 IVF lehetőségét~lehet, hogy ezzel is nagyot buktam, de vállalom~ezért személyesen később találkoznánk,annyit mondott, hogy a héten bent lesz, és bármi kérdésem van, nyugodtam keressem...

4 megjegyzés:

admin írta...

Szerintem találkozzatok vele és beszéljétek meg a dolgot. 2-3 év várakozási idő alatt bármi történhet veletek..., akár még saját bébi is!!!

Ui: nem maradtál le, mert amúgy holnap lesz, csak hamarabb tartottuk.
Puszi!

Pocilakóra várva írta...

Basszus! Hogy én mekkora hülye vagyok a dátumot illetően! :)

admin írta...

Nem, csak én zavartam össze mindenkit! :-)))

Névtelen írta...

Szerintem menjetek el, egy beszélgetés a férjednek is jó, felteheti a kérdéseit. Amúgy meg sokan párhuzamosan csinálják a kettőt. A mi csoportunkban is többen mondták, hogy mennek még lombikozni, a csop. vez. pszichológusnő helyeselte is.
gabi