2012. május 15., kedd

Fitbalance...05.13

Vasárnap ismét sportnap zajlott az Arénában; a zumba csapatunk sem maradhatott ám ki. :)
Lebringáztam Melus barátnőmékhez, és busszal folytattuk tovább utunk...
Capoiera aerobikkal indítottunk Czanik Balázzsal, majd rohantunk fel a zumba terembe, ahol közölték, hogy mit keresünk itt, hiszen a zumba lent lesz 1 kis színpadon...na, puff...lépcsőzés le, ahonnan pedig visszaküldtek az imént említett terembe...jól be is olvastam a "teremőrnek"...
Szóval a fejetlenség fejetlenség hátán uralta a terepet...
11-től kangoo-t nyomtunk Sifi-vel...jól megdolgoztatott minket ez a csaj ismét...de osztatlan sikert aratott a csapat körében.
Majd a standokon néztünk szét, és a Pink Fit standnál 40 kitörésért shakert, 60-ért pólót lehetett bezsebelni...kivártam a baromi hosszú sort, és lenyomtam kb. 80 kitörést, /70 környékén feladtam a számolást/, mert a csaj vagy szívatni akart, vagy nem tudott számolni... :S
Még ma is izomlázam van...
Ezek után spinningeltem egyet...
Majd a sort a zumba zárta...
Hazaérvén hullafáradtan rogytam be az ágyba, de megérte! :)

6 megjegyzés:

admin írta...

Fitbalance...05.13! :-D
Ne zavarj meg, így sem tudom sokszor, milyen nap van, meg hányadika... :-p

Jó sokat beszéltünk ma... :-s
Na majd legközelebb!
Pussz!

admin írta...

Jah, jól bírod a strapát! Én már negyed ennyi mozgásnál is kipurcannék! :-)

Pocilakóra várva írta...

Miért állítod azt, hogy nem bírod a strapát?
Máté után annyit rohangálni... :)
Puszi

Pocilakóra várva írta...

Ja, tényleg! :)
Köszi, figyelmes vagy, javítottam! :)
Majd legközelebb :(
Holnap nincs BMK, tudod!

admin írta...

Igaz!
Akkor én is keményen edzek! :-))
Na a holnapot épp kérdezni is akartam. Nem voltam teljesen tisztában, hogy hogyan is mondtad a múltkor az ismeretlen néninek. Itt sakkoztam már, hogy holnap lesz és utána nem, vagy fordítva... De meg is oldottad a problémámat.

admin írta...

Csak ugye a mai nap a Mátéé (kivételesen ezért is vagyok most ennyire képben) és megakadt a szemem a dátumon. :-)