2012. május 1., kedd

Az élet dolgai...

Más normális ember ilyenkor már rég az igazak álmát alussza.../ebből is látszik, hogy én nem azok közé tartozom/...
Tegnap ismét "nagyot alkottunk"...
90 perces zumba edzés volt Heréden, amit megspékeltem 1 kis bringa túrával; nem kényelmes tempóban, hanem "ami a csövön kifért" alapon működve oda 21 perc, vissza 19 perc alatt kerekeztem Melus barátnőméktől/hez.
Este Férjemmel kiültünk a kertbe lazulni, beszélgetni ismét az örökös témáról...már attól félek, hogy a kapcsolatunk issza meg a levét a makacsságomnak...
Még mindig a "nem a miénk, és ki tudja milyen ember válik belőle a genetika hatására " elv volt napirenden...azt hiszem jegelni kellene a témát...
Vagy én látom szarul a dolgokat, vagy szokás szerint előtört a hypersensitivitásom...
Zumbán is felmerült aktívan a szombati árulás, és nem mellesleg a facebook-on is céloztam erre a csoporton belül megosztva ezzel a tagok hozzáállását, de felvállalom...és már azt érzem, hogy némely edzésen too much vagyok...pedig Férjem szerint~ahogyan Daisy is írta~nagyon is jót tesz nekem...az edzések után felszabadulttá válok...

3 megjegyzés:

admin írta...

Halihó!
Kicsit el vagyok maradva mostanság..., de ideértem!
Egy kicsit szerintem emésztgesd még a dolgokat!
Nem biztos, hogy minden "nem a miénk"-ből rossz ember lesz.
Az érzékenységed meg érthető ennyi minden után...
Puszi!

Pocilakóra várva írta...

Helló,
De jó már olvasni Téged!
Végre!
Puszi

admin írta...

Jájj, hát az utóbbi időben szinte csak kint vagyunk! Ott meg nincs net! :-)
Kisebb késésekkel olvastalak, csak nyomot hagyni nem tudtam.
Puszi!