2012. május 15., kedd

Díj...Jeanneréktől

Elsősorban szeretném megköszönni, hogy rám is gondoltál!
...és az alapfeltétel~ 5 dolog magamról...
...mivel, ugyanazokat nem akarom írni, mint eddig, ezért hosszan törtem a fejem, mit is vessek a virtuális papíromra...

1. Van 1 szerető Férjem, és azt hiszem, ez fontosabb mindennél...
2. A legutolsó IVF óta átformálódtam...Átértékeltem az emberi kapcsolataim...
3. Szeretek segíteni másokon, ellenben nem szeretem, ha visszaélnek vele...
4. Régi álmom 1 futópad...
5. A harcaim ellenére még mindig nem adtam fel a zumbát...a baba témát már inkább; jelenleg...

A második pont, hogy adjam tovább ezt 5 olyan blognak, akinek 200-nál kevesebb olvasója van...

Nézzétek el nekem, de én szeretném Mindenkinek továbbadni, aki olvassa soraim...

A díj pedig:

 

1 megjegyzés:

Daisy írta...

Végre igazán jó hangulatú bejegyzések!!!

Jó volt olvasni!!!! Örülök Neked!!!!

Puszi