2012. szeptember 20., csütörtök

Csak úgy...

Alkottam ismét...
...elhamarkodottan ítéltem meg embereket...Timi! Ha ezt elolvasod még, köszönöm!
Sajnálom, hogy megbántottalak, de sajnos nem egyszer futottam zsákutcába...ilyen téren.
Te szorítottál, sikert kívántál, kívánok Neked én is!~még ha nem is hiszed~...
Nevezd közhelynek, vagy bárminek...
Tudom, már hiába is kérnék elérhetőséget, hiszen magyarázkodásnak tűnne...
Nem tudok kibújni a bőrömből...előbb beszélek, aztán gondolkodom...hm, nem tanulok belőle...meg is érdemlem...
Nem is az bánt /persze az is/, hogy elvesztettem 1 jó szándékú olvasót, hanem az, hogy önző módon nem figyeltem a másikra, csak fújtam a magam nem igazát...
Miért nem tudom befogni a pofám, és értékelni azokat, akik engem is értékelnek?...
Csiburáska!
Írtad, hogy milyen nagy dolog 3 éve fent tartani 1 blogot...látod, nem is az...1 félmondat, és borult az egész...ahogyan írtam is...eddig is a nyomorult életemről olvastatok; mindig ugyanazt olvasni pedig unalmas...
Hányszor gondoltam már, hogy feladom...és mégis rendületlenül írom a sorokat...
Azt hiszem, a mai nap után már tényleg fel kellene adnom... :(

9 megjegyzés:

admin írta...

Nem értem... :-(

Pocilakóra várva írta...

Mára című bejegyzéshez írt 1 Timi nevű lány, és neki szántam!
Remélem, hogy ott még nem tartunk, hogy Téged bántottalak volna meg!
Puszi

admin írta...

Jaaa! Azért nem értettem.
Dehogy tartunk ott! :-)
Puszi!

Csiburaska írta...

Poci!Abszolút nem kell föladnod az írást, hidd el rengeteg rajongód van!A másik meg:nem hiszem hogy annyira bántó lett vna amit írtál , és ami miatt el kellene veszíteni egy olvasót.Én mindig azt mondom mindenki azt írja le amit gondol, hiszen ettől válik egy írás , egy blog a "TE blogoddá" , és ne azt írd amit mások olvasni, vagy hallani szeretnének.Persze ha tényleg úgy érzed hogy megbántottad és bocsánatot kértél, akkor pedig ha ismer, és olvas már régóta tudhatja hogy milyen ember vagy, milyen a lelki állapotod mostanában, és szó nélkül megbocsájt....Főleg ha egy cipőben jártok, és tudja min mész keresztül.Kicsit kesze-kusza a megfogalmazásom, de olyan Csiburáskás:)))

Pocilakóra várva írta...

Csiburáska!
Nem kellenek nekem rajongók, nem vagyok sztár! Csak jólesik, ha hagytok itt-ott megjegyzést...tanulok is belőle, és melengeti a szívem.

Csiburaska írta...

Annyira jópofa a profilképed:))!Nagyon szeretem hogy ahány blog annyiféle ember:)Mindenkit szeretni lehet valamiért...Téged is ugyanazért amiért bárki mást hidd el Nekem;-)és ha majd elvonulnak az esőfelhők akkor egy jót nevetünk azon hogy szarrá áztunk, de megérte:):))

Pocilakóra várva írta...

Csibu!
Köszi!
Úgy legyen! :)

Csiburaska írta...

Úgy hát!Csak el kell már végre hinnünk;-)))

Unknown írta...

Csak most tudtam vissza olvasni a kommenteket, de mivel bántottad meg??? Azzal, hogy megkérdezted a nevét?? Szerintem egy beszelgetesnél illik bemutatkozni...