2012. szeptember 29., szombat

Facebook-ról hoztam...

Töltött korongok
 

Hozzávalók:
40 dkg liszt
3 dkg élesztő
1 kávéskanál cukor

Tej, amennyit felvesz
1 evőkanál só
20 dkg olvasztott margarin
Töltelék:                                                                                   
1/2 doboz kukorica
10 dkg sonka
1/2 tömlős sajt
2 evőkanál tejföl
Teteje:
1 tojás sárga
1 evőkanál tejföl
reszelt sajt
Elkészítés:
Lágy tésztát gyúrunk. Amikor megkelt, kinyújtjuk és pohár segítségével korongokat szaggatunk. Alsó korong közepére ráteszünk egy adagot, majd a másik korongot rátesszük, széleit összenyomkodjuk, hogy összeragadjanak.
Tetejét megkenjük tojás sárga és a tejföl keverékével. Reszelt sajttal megszórjuk, 170 fokon sütjük.
A tölteléket változtathatod, májas, kolbászos, halas, csak a tejfölt tedd bele mindig!
Ebből a mennyiségből nekem 10 db sikeredett.
Annyit változtattam rajta, hogy margarin helyett 1 dl olajat tettem bele. 
...tejből pedig 3 decit belezuttyintottam, de soknak bizonyult...de én ezt soha nem szerettem-"amennyit felvesz"...legalább sacc-per kb-t írhattak volna...



4 megjegyzés:

Csiburaska írta...

ez annyira jól néz ki:))Csak az IR-emre nem tudom mennyire lenne jó hatással ha bevernék belőle ebédre vagy 3-at:)De a Páromnak mindenképp kipróbálom!

Pocilakóra várva írta...

Csibu!
Köszi! Csak a fénykép sikerült szarul...

andi írta...

szia
nagyon guszta..
meg is csinálom valamikor..
köszi

Pocilakóra várva írta...

Andi!
Köszi!
Szerintem nem fogtok benne csalódni!