2010. augusztus 31., kedd

Baleset...

Szombaton a burkolás csak a férjem megálmodott ötlete alapján zajlott, tegnap a fugázás is elkészült.
Vasárnap az unokahúgáéknál nikecellt raktunk a ház minden szegletében, és már annyira kijött rajtunk a fáradtság, hogy a férjem ki is merült tegnap estére.
Ma pedig 1 drága rokon nem adta meg az elsőbbséget 1 kereszteződésben, és úgy repültem a bringámmal, mint 1 győzelmi zászló...
...bár meg kell hagyni, hogy a csaj jobban meg volt ijedve, mint én.../még mondták is neki, hogy az áldozat nyugtatja őt.../
...rajtam itthon jött ki az ijedtség...
A férjemnek lazán adtam elő mi történt, aztán a végén sírásba fulladtam...
...ő egyszerre volt dühös és tehetetlen...
Megúsztam apróbb horzsolásokkal, zúzódással, és az a nagy szerencsém, hogy a fejem nem érte a földet, agyrázkódás elmaradt...
...a rendszám a bringám, és a fenekem alatt landolt...
Még este írt rám 1 üzenetet, hogy biztos jól vagyok-e?...és írta is, hogy nagyon megijedt, és még most is remeg...
Háziorvos nem látott, mentőt nem kellett hívni, pedig ez úti balesetnek minősül...
/mások már a hasznot látták benne/...:S

1 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Jaj, de jó, hogy semmi bajod!