2010. augusztus 28., szombat

Miért?

Tegnap reggel iszonyat rosszul éreztem magam, annyira, hogy már délután nyújtóztam egyet az ágyon, és fizikailag is azt éreztem minden csontom fáj, az izmaimra kő nehezedett...ebből kikerekedett egy 1/2 órás alvás, és végre az éjszaka folyamán sem ébredtem fel.
Este még együtt készítettünk pizzát a férjemmel, és sok minden szóba került...
...Ma szegénykém hazaugrott a burkolás helyszínéről tajtékozva, hogy még ő tesz szívességet, hogy munka mellett dolgozik, és semmibe veszik, hibáztatják...
Miért hülyék az emberek?...
Egyre többet tapasztalom azt, hogy hülyének akarnak nézni minket...persze folytatom a bevált taktikám némely emberrel szemben...hagy gondolják azt, hogy bedőlök minden hülyeségnek...

2 megjegyzés:

Hajnalka írta...

Szia!

Szerintem is szeretik az embert hülyének nézni. Volt már tapasztalatom, sőt van is, e téren.

De hagyni hagy gondolják, majd elcsodálkoznak, hogy nem is úgy van, ahogyan gondolták !!!

Remélem sikerült kicsit megnyugodnod.

PÁPÁ

Linsy írta...

Azok a hülyék, akik azt hiszik hülyének nézhetnek Téged. Nagy lesz a koppanás, amikor rájönnek ez nem éppen így van.

puszka: L.