2010. augusztus 6., péntek

Eredmények

Megkaptam ma hosszas könyörgés után a laboreredményt.
Az éhgyomri vércukor értékem:4,9
A 30'-es: 7,0
A 60'-es: 6,5
A 120'-es: 4,3
A referencia tartomány kifejezetten csak az éhgyomri értéknél: 3,5-6,1

Az insulin értékeim:
Éhgyomri: 1,4
30'-es: 37,6
A 60'-es: 33,2
A 120'-es: 14,6
A referencia tartomány: 0,0-29,1

A diabetológus orvos szabadságon van, ezért csak szeptemberben tudunk érdemben értekezni...:S
1 kedves kolléganőm hívtam fel, mert ő ebben a dalban van, hogy segítsen addig is. Azt mondta diéta, és szerinte majd gyógyszert is kapok.
Elmeséltem a férjemnek, mire azt kaptam, hogy így sem eszek, hová még a diéta?...Tény, 56-57 kg vagyok...a magasságomhoz kell ennyi, bár én sokallom...:S

2 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Diéta? :-O

Hajnalka írta...

Szia!

Diéta? Lassan elfogysz már így is! Remélem a doki talál valami ésszerű megoldást erre a helyzetre, mert ha így folytatnád diétával, akkor egyszer csak egy "csontváz" maradna.

Remélem a meló helyzet javult azóta!!!! Mert ilyen közegben tényleg nem lehet jó dolgozni. Tapasztalat van nálam is :o(

PÁPÁ!