2010. augusztus 3., kedd

Közeg...

Véget ért a szabadság...sajnos! Egyrészt: jó volt itthon lenni a férjemmel a sok munka ellenére, másrészt beigazolódott a gyanúm, miszerint a közeg rosszabb százszorta, mint eddig...csak kétszer sírtam el magam tegnap délelőtt folyamán...szó szerint ki vagyok közösítve, és délután már szóvá is tettem, hogy semmi baj, én nem dolgozom itt...szívem szerint nem is tenném...
Ma már keményebb voltam, hidegen hagytak...szerintem ők voltak ma idegesek, hogy nem tudnak kihozni a béketűrésből...:)
Már annyit törtük a fejünk, hogy hogyan lehetne leegyszerűsíteni a hiteleink, kiadásaink...nálunk volt 1 kedves házaspár, akinek a nő tagja az óvónőm volt...annyit beszélgettünk, hogy már én éreztem kellemetlenül magam, hogy feltartom őket...

1 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Úgy látom, nem csak egy valaki okoz problémát, hanem többen is! :-O