2012. február 27., hétfő

1.konzultáció ebben az évben

Köszönöm, hogy gondoltatok rám!
Mint már írtam a korábbiakban 12 órára volt időpontom.
Reggel még vacilláltam, hogy melyik busszal is induljak, kerekeztem egyet, megőrzésre 1 ismerősnél hagytam a bringám, és gyalogoltam ki a főútra.
A busz késett...á, csak én értem oda kb. 20 perccel korábban...
Nem volt bennem félsz, amikor felértem...már 11 órakor a lépcsőt koptattam.
A doki természetesen délben elhúzott kajálni...persze, ami jár, az jár, de cirka 15 percen belül már fel is tűnt újra a színen...kb. 12.40 felé bekerültem~amit meg kell hagyni értékelek, hiszen látva, hogy anno a prof. 4 órákat is váratott, csak mert nem adtam pénzt...mondjuk itt sem szándékozom, bár tudom, hogy anyagias ő is, de mégis elfogadja, ha üresen marad a zsebe...különben is, nem látnak bele az ember lányának a pénztárcájába~...
1. körben azzal indítottam, hogy fagyasztott ET-t szeretnénk...mire ő javasolta, hogy inkább frisset kellene, szerinte bőven jutna a fagyiba is, hiszen ha nem sikerül, akkor következőleg többet lehetne felolvasztani, ha szükséges...így meg csak 4 embriónk van, és ha abból csak 1 ébred fel, és silány minőségű lesz/de durva kifejezés/, akkor ugrott 1 újabb eljárás...mondtam, tudom, de ragaszkodunk hozzá, hiszen itthon ezt beszéltük meg...ja, akkor nem "kötözködik" tovább, és mindezt normálisan kifejezve...
...és tudom, hogy ha 1 is, de fel fog ébredni, és sikerülni fog...na, ezt sem vágtam még így orvos arcába...
Megultrahangozott, rendben talált mindent, és el kezdte felírni a gyógyszereket...
Bromo-t én kértem, mert lejárt, ami itthon volt...
Kérdezte Gonapeptyl van? Talán emlékezett a tavalyi elfuserált esetemre, vagy gyógyszer csempésznek hitt, nem tudom... :))
Mondtam, hogy a tavalyi eset miatt van, és 1 kismamámtól is kaptam/lehet, nem kellett volna, de már megtörtént/...szóval a fele megvan az adagnak...
Ja, azt is megkérdeztem, hogy mi a különbség a tapasz és a gyógyszer között? Mondta, hogy szerinte semmi, de a tapasz használatos...így azt is kaptam, és még aznap a közelben-ahol tavaly kellett volna-ki is váltottam...és visszarobogtam a Klinikára a "kedves" szülésznő orra alá dörgölni ezt a tényt...
Kaptam Utrogestan receptet is, de azt is kaptam Ritától, így egyenlőre az sem kell...
Most már csak az kell, hogy sikerüljön!

6 megjegyzés:

admin írta...

Ámen! :-)

Popi írta...

Sikerülni fog!!! :)
(és gratulálok, hogy ilyen bátran kiálltál magatokért!)

Névtelen írta...

Nagyon szurkolunk, igaz semmit nem értettem, de akkor is nagyon szurkolunk

Luna írta...

Nagyon nagy drukkk!!!
Sokat gondolok Rád! :)
Hajrá - hajrá Babócák :)

Pannaa írta...

Mit is kívánhatnék? Négyes ébredést aztán meg mindent bele, hajrá babócák tessék ám kapaszkodni!!

Pocilakóra várva írta...

Mindenkinek nagyon köszönöm!