2012. február 22., szerda

Csak a jót...

Tegnap beszéltem 1 ezotériával foglalkozó barátnőmmel, akiről már talán írtam is valamikor...segítségét kértem abban, hogy lelkileg mit tehetnék, hogy sikeres legyen a lombik...
Van 1 frázisom régmúltról, és szeretném semlegesíteni...vagy inkább jóvá tenni...hiszen ma 10 milliószoros nap van, és amit kívánsz, visszaszáll rád többszörösön...na, én ezen szeretnék változtatni...csak a jót meglátni, kívánni...
Fura dolgokat produkál az élet...ha Timi nem küld nekem ma 1 mail-t, nem is tudom, hogy milyen jelentős nap van ma-már aki hisz az ilyesmiben-és tegnap majdhogynem szóról szóra ezt kaptam meg a másik Timitől...engedjem el a negatívumot, és lássam meg a jót...
Na, én el is képzeltem, hogy a doki közli velünk, hogy sikerült a lombik, és egészséges gyerkőcöt hozok a világra...
Kívánom mindenkinek, hogy teljesüljön mindaz, akire/amire vágyik!

8 megjegyzés:

admin írta...

Én kívántam ma mindkettőnknek..., nagyon sokszor! :-)))

Névtelen írta...

S ez még nem minden! Holnap kezdődik a sárkány éve... Nézd csak meg, mit ígér: "Kedvező évről beszélünk, ami a házasságokat és a gyerekáldást illeti, de benne van a pakliban az is, hogy sokat fogunk költeni éppen ezen események miatt."
Úgy legyen!

Hajnalka írta...

Ugye mondom én :) Teljesülni fog hidd el!

Névtelen írta...

Szia Mary! Nagyon drukkolok a sikeres lombikhoz!!!!! :)
Most olvastam ki Dr.Lux Elvira: Anyának születtem? című könyvét. Nagyon-nagyon tetszett, ajánlom neked is!!!! :)

Puszi: Ditke

Pocilakóra várva írta...

Úgy legyen!

Pocilakóra várva írta...

Drága vagy, hogy még gondolsz rám! Veletek mi újság?
Puszi

Pocilakóra várva írta...

Én is, hidd el!

Pocilakóra várva írta...

Úgy legyen!