2012. február 9., csütörtök

Neurológusnál...avagy discus rendellenesség a lumbális szakaszon

Tegnap este megjártuk a neurológus doktornőt...akivel cirka 14 éve találkoztam utoljára a belgyógyászaton...totál sokat változott...akkor nem szerettem, mert beképzeltnek tartották/többek között én is; a viselkedése is erről árulkodott; talán volt neki miért.../
Most nagyon rendes volt. Kérdezte az sztk-s lelet birtokában, miért kerestük meg őt a magánrendelésén? Férjem nagyon diplomatikus volt, és nem áztatta el kellőképpen a bunkó orvost, pedig én már nyitottam szóra a szám...
Beszélgettünk a szakmáról, miközben alaposan átvizsgálta Férjem, és kiderült, hogy az 5. lumbális csigolyánál sérv van :( , amit egyenlőre konzervatívan kezelünk, mert a műtét sem hozná meg a kellőbb hatást...
Kapott Surdalid, Meloxinam, Milgamma nevezetű gyógyszereket, amiket reményeim szerint szedni is fog, mert nem egy nagy gyógyszerbekapkodós fajta...
A doktornő postázni fog 1 CT beutalót, időpontot nekünk kell kérnünk...ebben az a nyomasztó, hogy hónapokat kell várni, hogy az ember bejusson...sógorom segítségét fogom igénybe venni; talán ő mentősként előbb kap, mint mi...
...ha rólam lenne szó, valószínűleg nem sürgetném a dolgot, de nem rólam van szó!
Nézte a rtg leletet is a doktornő, de ugye a rtg csak a csontokat tudja analizálni, a lágy szöveteket, mint ez is, nem.
Mindenki azt mondja, fiatal még ehhez...na, ja, de a munkahelyi körülményei alaposan rásegítettek arra, hogy itt tartsunk... :(

4 megjegyzés:

admin írta...

Jaj, ez nem jó!
Annyira meglátszik az írásodból a végzettséged...
Szerintem tartsd szemmel a gyógyszerszedést és ha kell, add a kezébe (tudom magamról, mert ha nem fejfájásról van szó, valahogy én sem "akarom" beszedni).

Luna írta...

Remélem minden rendben lesz és segít a konzervatív kezelés. Az infúzió kúra egyenlőre nem jött szóba?

Popi írta...

Ez valóban nem jó hír, remélem megússza komolyabb beavatkozás nélkül.

Jeanner írta...

uhhh... jobbulást neki!!! én férjemnek is volt, helyrejött.. nektek is hasonlókat kívánok!