2012. február 15., szerda

Újabb IVF konzultáció

Mindenek előtt meg kell jegyeznem, hogy nagyon örülök, ha valaki bejelenti babát vár, netán már meg is szült...nem vagyok irigy, akkor sem, ha spontán várandósság, akkor meg pláne nem, ha sokáig nem sikerül a gyermekáldás...volt már ilyen, és remélem marad is sokáig, és nem gyűrűzik be a féltékenység, netán az irigység jegye...
Felhívtam a Klinikát-február 27-e 12.00
Az egyik szemem sír, a másik nevet...
Már nem tudok úgy nekimenni, hogy majd ez...ha sikerül, akkor ahogyan 1 sorstárs-kolléganőm fogalmazott, bónusz lesz!
Ha nem, ismét belehalok 1 kicsit...

8 megjegyzés:

admin írta...

Hát tudod, én meg ezt a tulajdonságodat irigylem (na tessék, még nem is írtam szinte semmit, de már előjött az irigység :-D)!!!
Bárcsak nekem is ilyen könnyen menne más boldogságának elfogadása!
Máté előtt is teljesen kész voltam már, amikor sorra jelentették be, hogy ekkor, meg akkor szülnek és most is egyre rosszabb a helyzet.
Már megint mindenki babát vár körülöttem... :-o
Akkor már 2 hét sincs és mehettek. Nagyon remélem, hogy lesz "bónusz"!
Pussz!

admin írta...

Anyáááámmm! Megváltozott a szóellenőrzés? Alig bírtam beírni a szavakat, hogy elmenjen a hozzászólásom... :-DD

Hajnalka írta...

Szia! Megy a drukk neked(nektek)!

Jeanner írta...

én azért drukkolok!!!

Popi írta...

Drukkolok nagyon, és nem baj, ha eddig kicsit belehaltál, mind ezt tettük! Remélem, hogy most örömködés lesz az eredmény!!!

Pannaa írta...

Bónuszt kívánok! ...és drukkolok csakazértis...

Névtelen írta...

Drukkolok és remélem, hogy minden rendben alakul addig is.
Jó pihenést otthon.

Pocilakóra várva írta...

Köszönöm Mindenkinek!
Panna, örülök, hogy Te is hozzászóltál!:)