2012. február 26., vasárnap

Mérlegelés...

Ráálltam ma a mérlegre...csak tudnám minek...hogy jól felbosszantsam magam... :S
Kíváncsi voltam, mennyivel futok neki az újabb ciklusnak...
4 éve 3 hónap alatt közel 18 kg-mal kevesebb lettem, és abból mára visszakúszott 6,5 kg. :(
Pedig milyen büszke voltam arra, hogy tudom tartani a súlyom...és itt van, tessék...
Mások a zumbától is fogynak, de én ebben is kivétel vagyok...átépítődött a formám:)
Annyiban viszont már most tutira biztos vagyok, ha ez az újabb IVF sem sikerül, akkor gőzerővel átadom magam a futás szellemének...

4 megjegyzés:

admin írta...

Egyelőre ne a súlyod bolygasson! :-)
Hajrá!

andi írta...

szia
hogy ment le 18 kg? nekem is jó lenne kb. annyit leadnom..tavasztól őszig én is "futok" kb. 3 km-t heti háromszor, de csak attól nem ment le szinte semmi..igaz a táplálkozásomon nem változtattam, pedig az a kulcs..

Luna írta...

Szia Drága!
Voltatok a klinikán? Hogy sikerült a konzultáció?
Szép vagy így ahogy vagy, ne foglalkozz a súlyoddal! :)
Nagyon sokat gondoltam Rád, remélem minden rendben lesz! :)

puszi

Hajnalka írta...

Dobd ki a mérleget, minek az :o) Én is mindig ezt mondom ha ráállok. És sikerülni fog az IVF!!!! Így állj hozzá légyszi!