2012. április 29., vasárnap

Zumba :)

Hirtelen ütött be a forróság...
...ezt kihasználva, hirtelen ötlettől vezérelve tegnap Melus barátnőmmel átkerekeztünk Herédre/cirka 30 perc alatt kényelmes tempóban/, és lenyomtunk 1 zumba órát...nagyon jól éreztük magunk...
Andika töretlen lelkesedéssel edzette velünk a 60 percet, észre sem vettük, hogy már nyújtani kell... :(
Hétfőn 90 perces lesz...ismét bringa jó idő esetén...
1 fájó pont azért mégis akadt...1 csajból instruktor lett/ez még önmagában nem lenne gond/; Andika segítségét kihasználva, elvitte az ő koreóit 1 bemutatóra a tudta nélkül...és még utána volt pofája eljönni a Mi edzésünkre...
...annyi a vigasz, hogy míg Andikának belülről jön, hiszen tesi tanárként végzett, addig ez a nő csak utánozza...és a kettő nem ugyanaz...szánalmas...

3 megjegyzés:

Daisy írta...

Jót tesz neked a zumba.
Bár én is ilyen kitartó tudnék lenni.

Volt idő, amikor én is a fejembe vettem, hogy csinálni fogok valamilyen sportot és évekig kitartottam. Most valahogy nem megy. Mindig van kifogás...

Pocilakóra várva írta...

Szívem!
Neked most más dolgod van, mint a sport!
Köszi!

Daisy írta...

Nem ilyen intenzívre gondoltam, mint a zumba.
2 naponta kötelező 30 percet tornáznom kellene!
... de most valahogy nem megy. Pedig az inzulin szintentartása elengedhetetlen, és ehhez tornáznom kellene. :-S