2010. június 12., szombat

Állapot...

Úgy gondolom, hogy Férjem már sírba teszem a katasztrofális állapotommal...vagy a gyerkőc témáról beszélek, vagy csak némán nézek a szemébe, mi a baj kérdésére nem felelve, csak érzem, ahogyan a könnycseppek a szemeim égetik, és végiggördülnek arcomon.
Szegény nem mondja, hogy az idegeire megyek, de gondolom, hogy az élet kevésbé vidám velem...
Irigylem az egyik kolléganőm "érzéketlenségét", akik már 7 éve próbálkoznak sajnos sikertelenül, de ő már lelkileg feldolgozta ezt...vagy legalábbis próbálja...
...de kettőnket nézve, ő kerül ki jobban ebből az állapotból...
...én miért nem tudom ezt megtenni?
Gyenge vagyok...
Ahogyan az előbb is szóba került az agyalás, férjem már azt mondta, hogy bármiről képes lenne lemondani, hogy újra mehessünk IVF-re, de tudja, ha nem sikerülne, már nem élném túl...lelkiekben biztos...félt, óv...
...túl sokat kaptunk már...

3 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Az biztos, hogy katasztrófa lenne egy újabb sikertelenség, hiszen most sem tudtad/tudod feldolgozni.
Valószínűleg még időre van szükséged!

Twist írta...

Drága Mary! Bíztatásként írom, hogy nekem 14 évig (!) nem jött össze a baba, ebben sajnos negatív csúcsot döntöttem:-( Aztán mégis happy end lett. Hullámokban jött az, hogy elengedtem a dolgot, aztán pedig nagyon akartam babát. Nem hiszem, hogy a kolléganőd beletörődött a sikertelenségbe, ebbe valahogy nem is lehet. Inkább csak most egy ideig nem érdekli a téma, de ez ösztönösen elő fog jönni nála is szerintem, mint nálam is. Anno elgondolkoztam az örökbefogadáson is, mert van, akinek csak így lehet babája és őt is nagyon-nagyon lehet szeretni. Megértem, hogy nagyon szomorú vagy baba nélkül, egyelőre kilátástalannak láthatod a helyzetedet, de hidd el, hogy nem az. Lesz itt még happy end, meglátod!:-)

Hajnalka írta...

Szia!

Küldj egy e-mail címet, ahova küldhetek meghívót, ha továbbra is olvasni szeretnétek, mivel bezárom blogomat, mert olyanok is olvassák, akiket én nem szeretnék. takacsovahajnalka@gmail.com -ra.

Szerintem sem lenne jó egy újabb ilyen próbálkozás, mert padlóra küldene.