2010. június 26., szombat

Apró jel?

Férjem ma is dolgozik...
...ilyenkor annyira egyedül vagyok, annyira elhagyatottnak érzem magam, hogy időnként kicsordul a könnyem...:(
Tudom Kat, mosoly, piciny lelkecskék...:)
Mára virradólag azt álmodtam, hogy 2 csíkos tesztem volt, amit álmomban nem is vettem annyira komolyan, mert túl léptem az időt, amit a teszt ír...:S
De azt tudom, hogy boldogok voltunk mégis...
Valószínűleg a tegnapi napot próbáltam feldolgozni, hiszen a főnökasszony azt mondta, hogy hétfőn telefonálni fognak a TEGYESZ-től. Kíváncsian várom!

4 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Addig már csak kettőt kell aludni! :-)

MKata írta...

Ne légy elhagyatott!Mikor nincs otthon a férjed, akkor csinálj valami olyat, ami csak rólad szól! Mondjuk egy jó forró, relaxáló fürdő, vagy arcpakolás. Vagy süss valami sütit, azzal meg is lepheted. Ilyenkor tuti nem lesz láb-alatt a konyhában, és még a turmix hangja sem fogja zavarni a forma1, vagy foci közben! :)))
És igen mosoly, mert figyelnek!
pusy:kat

Mátrai Anita írta...

Szia!
Én megértem, hogy egyedül érzed magad. Én nem voltam ilyen helyzetben, mint Te, de amikor a férjem dolgozott, én is magányosnak éreztem magam otthon. Tiszta szívből remélem, hogy nem sokára csak emlék lesz az egyedüllét, és ott lesz veled minden percben az a Valaki, akire annyira vársz.
puszi

Hajnalka írta...

Na látod!!!! Hamarosan itt lesz az a hétfő!!