2010. június 22., kedd

Elmaradt hsg...

Vegyes érzelmekkel teli nap van mögöttem.
Reggel a kórházban kiderült, hogy a nagy viharnak köszönhetően a rendszer elment, és nem sok jóval kecsegtettek efelől...tehát, ha nem életmentő műtét vagy szülés a kockázat tárgya, akkor új időpont szükségeltetik...de várjunk türelemmel...
...na, a nagy türelem hirtelen ért véget, ugyanis a főorvos, aki a hsg-t végezte volna, közölte, hogy lejárt a kontraszt anyag, és így ő nem kockáztat...jövő hónapban keressem ez ügyben...
Azt hittem, felrobbanok, hiszen még tegnap közvetve beszéltünk, és akkor ezt nem említette...
De ami a legszebb az egészben, hogy 1 kisebbségi csaj megkérdezte, hogy én is abortuszra várok?...
Mintha az olyan természetes lenne...náluk lehet...
Átsétáltam a kolléganőkhöz, és ott pedig kiderült, hogy az egyik várandósnak az AFP-je sem az legjobb, és az amniocentesis ismétlést követel...:(
Na, ekkor elszégyelltem magam, hogy ez sokkal nagyobb gond, mint az enyém, és nekem nincs jogom kiakadni ilyen semmiségeken...
Semmiség...persze, ha az embernek nincs gyerkőce, és még a lehetősége sem adatik meg, az nem semmiség...
Egyre jobban azt gondolom, hogy nekünk tényleg nem fog sikerülni, hisz ahogyan tegnap 1 barátnőm is mondta, amikor soroltam neki az elmúlt 7 történéseit:"Isten sem akarja"...
...és igen, így gondolom...
Már nem állok le vitatkozni az égiekkel, hiszen már rég nem vagyunk jóban...
Ahogyan sétáltam hazafelé, csak az esőcseppeket éreztem, és olyan jól esett... próbáltam kiüríteni az agyam minden szegletét...

2 megjegyzés:

Hajnalka írta...

:o( Ez nem egyszerű eset! Hogy mik meg nem történek! Kiesik a rendszer, lejárt a szavatosság,. Hihetetlen. Ez tényleg nem akar összejönni! Lehet nem kéne siettetni?

Mátébogyó írta...

Szörnyű, hogy már megint mennyi befolyásoló tényező van...! :-o
Oké, hogy megint várni kell, de hogy türelemmel menni fog-e...? Bár, más választás nemigen marad. :-s