2010. június 4., péntek

Rákszűrés...

Ma rákszűrésen voltam/majdnem hogy helyben/, és a doki kérdezte az előzményeket: szültem-e már, voltam-e már állapotos...
Kérdéseire felelve megemlítettem neki a sikertelen IVF-et is, és mondta, hogy ő is végezne 1 hsg vizsgálatot/ez már a 3. lesz/, szükség esetén laparoscopiával is feltárná az adott területet; csak előtte még kell 1 vérkép, hogy nehogy gyulladás legyen a szervezetemben, és le kell zajlania a menstruációnak is.
Ha minden a terv szerint alakul, és keddig életben maradok, azt hiszem sikerül majd elvégeztetni a labort.
Eszembe jutott, amit Andryka írt-1 babát csak összehozunk...és talán még a férjemnek is igaza lehet...

3 megjegyzés:

Hajnalka írta...

Szia! Szerintem próbáld meg ezt a vizsgálatot. Én ismerem, voltam ilyenen. Szerencsére mindent rendben találtak PCOSt állapítottak meg, amit "kezeltek", s adtak rá kb. fél -1 évet, hogy ne keletkezzenek újra, s ami alatt hamarabb teherbe eshetek. S így is lett :o) Nem egész 1 évre rá persze segítség a tablettákkal és injekciókkal, s nyugalommal sikerült is! Amit eddig nem tudtak mások "összehozni",mert mindig egy speciális intézetbe akartak küldeni, ami persze nem olcsó. Tapasztaltad te is. Szóval a mostani dokim meg elküldött minden féle kivizsgálásra, köztük erre is, amire te mész, s mivel nem jöttek rá mi az oka elkezdett hormonokkal kezelni, s peteérést elősegítő meg mit tudom én milyen tabikat szedtem. A lényeg most éppen a kiságyában alszik :o) Szóval nyugi! S ez a téma nálunk is sokszor előjött, amiről ti is beszélgettetek. Próbálj megnyugodni valahogyan!!!!!! S lazítani. Hidd el!!! Bízz!!! Ami nem egyszerű! Remélem tudtam némi megnyugvást adni (ha csak 1% az is jó :o) ) Tudom milyen érzéseid vannak. Átéltem én is, minden egyes hónapban, mikor az a bizonyos dolog mutatkozott :oP Szorítok!!!

Mátébogyó írta...

Az igazi szeretet az, amikor képes vagy lemondani a másikról, hogy legalább Ő boldog lehessen...
De szerintem Ti együtt vagytok és lesztek boldogok!
És nem csak jövő keddig maradsz életben, hanem sok-sok keddig!!!

Unknown írta...

Simán:-)
Egyet valahogy biztos!!!!!Szerintem itt csak az lehet a "gond", hogy ha többet szeretnél, nem biztos, hogy belefér, de te még nagyon fiatal vagy, még az sem probléma.
....vagy ha elsőre mindjárt kettő jön majd......Megfigyeléseim szerint a nehezen babához jutó pároknál is egy valahogy, valamilyen módon összejön. Sőt hány olyan van, hogy spontán, amikor már feladta. A stresszeléstől a dokim szerint egyszerűen begörcsöl a petevezeték is és nem halad át rajta a pete.