2010. június 11., péntek

Kidőltem...

Nem volt eseménytelen nap a mai sem.
Tudtam, hogy ismét borult a ciklusom, és már el sem gondolkodtam azon, hogy teszteljek-e...a válasz egyértelműen nem volt...hétfőig úgy is vártam volna, de odáig már el sem kellett jutnom.
Felkerestem a dokit, akivel megbeszéltem a soron következő vizsgálatokat.
Az IR-t elfelejtettem, ezért 2 óra elteltével ismét beszélni szerettem volna vele, de ő csak annyit mondott, hogy ez nem szükséges vizsgálat, kevés nőnél végzik el, és egyébként is minek is kell nekem a HSG?
Hangsúlyozom, 2 óra elteltével...:S
Tudom, emberek vagyunk, felejtek én is, de 1 hete még ő ajánlotta fel...
...1 világ omlott össze bennem...
Senkinek nem fontos, hogy gyermeket szeretnénk?
Férjem is látta rajtam, hogy remegek, szakad a víz rólam...
...talán már nekem sem...

3 megjegyzés:

Hajnalka írta...

Szia! Mondanám, hogy ajánlom Neked az én orvosomat, de az itt van Szlovákián, bár nagyon soknak segített már. Olyannak is, akik már teljesen lemondtak a babáról, s 40évesen "összehozta"nekik. Szerintem ne add fel! Addig keress orvost, amíg azt nem érzed, hogy komolyan vesznek, és segíteni szeretnének!!!! Én nekem is a 4.orvosom volt

Mátébogyó írta...

Egyre mélyebb az a gödör... :-(((

Linsy írta...

Nem tudom, lehet ez hülyeség, de talán még nincs itt az ideje, talán még idő kell. Talán majd később ti is kaptok egy édes bébit.
Puszi