2011. szeptember 28., szerda

Engem mindig semmibe néztek...

...tapasztalom ezt ma is...csakhogy folytassam az előző leiratot.
Nem vagyok jó magam számára /sem/, már tényleg, mint ember sem...
Ma is megkerestek jó pár dologgal, tanácsoltam amit tudtam a magam erejéből, és tudásából, és később derült ki, hogy azért a konkurenciát is megkérdezik...
Persze, 1 szülő, 1 másik ember is szeret több forrásból tájékozódni, ami teljesen érthető, csak hogy a konkurenciát még az orrom alá is dörzsölik, na ez a szép...fáj, meg kell, hogy mondjam...
...ismét a földdel tettek egyenlővé...és nem mondhatom azt, hogy ezt már megszoktam, mert akkor nem hagyna mély sebet a lelkemben... :(

1 megjegyzés:

admin írta...

Az lenne a legjobb, ha cserélgethetnétek az "ügyfeleiteket" körzettől függetlenül. Ha én átmennék oda, a másik meg ide, akkor ÁMEN! :-)
Ja, és mi van a (kedvenc) doki néni ajánlatával???????? Most jutott eszembe...