2011. szeptember 27., kedd

Vegyes érzésekkel teli...

Annyira nincs időm semmire, úgy érzem, mégis ha ezt a bejegyzést kihagyom, akkor nem derül fény pár dologra...
Vasárnap anyósoméknál voltunk, és beszélgettünk a régi időkről...mivel szombaton volt édesanyám halálának 12. évfordulója, evidensen ez is szóba került...akkor anyósom mondott 1 mondatot, ami tényleg megállja a helyét...valószínűleg, azért is váltam ilyen emberré-ezt már csak én teszem hozzá-...akkor nem kaptam meg azt a segítséget, ami kellett volna...nem haragszom rá, mert igaza van...
Úgy ahogyan Timi barátnőmnek is, aki azt mondta nem találja a helyét a világban...milyen igaz ez is rám nézve, én sem...
Aztán eszembe jutott Csilla barátnőm is, aki azt írta nekem egyszer "rég", hogy "a legfontosabbat már megkaptuk az életben Férjünk személyében"...való igaz ez is...

Nincsenek megjegyzések: