2011. szeptember 19., hétfő

Továbbiakban...

Ma voltam varratszedésen, a doki korrekt volt, 1 fillért sem kért el a varratszedésért, csak a műtét árát, hiszen azzal még lógtam neki...bürokrácia/?/...bár kaptam valami természetes kivonatú kapszulát, az antibiotikum helyett, hiszen ő természetgyógyász is, de nem estem hasra tőle.../inkább az ára volt kétségbeejtő/...
Azzal indított első körben, hogy beszéltem az IVf centrummal? Gyors tempót diktál...
Mondtam, hogy nem; kerestem a kifogásokat, hogy miért nem akarunk MOST belevágni...vagyis már ezután nem...~de ezt neki nem hangoztattam~...
Ő annyit felelt csak, kár volna otthagyni azt a 4 embriót...
...persze, magamban végigfuttattam, a Férjemnek alig van munkája, jövő hónapban már talán munkahelye sem...erre vállalni?...és még ha így is van, akkor sem tudnánk, még a föld alól sem előkeríteni az újabb IVF árát...
Mert igenis szükség van rá, a műtét nem hozott kecsegtető eredményt...~ezt már írtam, tudom, de 1 mozzanatot kihagytam az előző beszámolóból~a bal oldalammal én tisztában voltam, de a műtősnő valamit félreértelmezett, ezáltal nem hagyva annyiban a dolgot, most konkrétan rá is kérdeztem a doktortól...a bal petevezetékem anno tőnél kivették...és most az átfúvásban bíztam annyira, hiába...
Most visszaolvasva írásom, elég értelmetlenül fogalmazom meg a mondandóm...
...és mielőtt lezárnám, van még 1 gondolatom: Lehet megkövezni az előbbi gondolatmenetért, de még mindig azt vallom, ezt az tudja, aki benne van!

1 megjegyzés:

Eperke írta...

Ez egy nagyon igaz mondás,az tudja aki benne van!!!!