2011. szeptember 24., szombat

Valami elromlott...

Kétségkívül...
Mint tudjuk, székrekedéssel kínlódom pici gyermekkorom óta, és ez a műtét óta iszonyatos mértéket ölt... :(
A héten a Guttalax bevált, sem a kúp, sem a Laevolac nem hatékony...de hashajtón sem lehet ezentúl élni... :(
Éjszaka már olyan fájdalmaim voltak, mint aki késbe ült...az extránál volt ilyen...de mint tudjuk, az most kizárva...fáradt vagyok...
Amit még tapasztaltam, a köldököm környékén 1 nagyobb borsónyi csomót tudok kitapintani.
Basszus, nem keresem a tüneteket, de tényleg vannak, nem vagyok 1 hypochonder típus.../vagy ezek szerint mégis? :( /
Ezzel együtt szerintem a hormonháztartásom is borult, mert nincs olyan nap, hogy ne fakadnék sírva...vagy csak egyszerűen nem tudom magam kibőgni...

2 megjegyzés:

admin írta...

Hát..., ha eddig nem volt ott az a borsó, most meg igen..., akkor az csak nem hypochonderség!

Hajnalka írta...

Szia!

egyetértek az előttem szólóval, ha eddig nem volt bogyó, akkor az nem hypochonderség tuti, de lehet csak "zsírcsomó", nekem is van olyan, de lehet meg kéne nézetni, mert lehet sérv is ha jól tudom :o(

Az embernek meg jól esik néha a sebeit nyalogatni és kiadni magából azt ami nagyon bántja, ezzel megkönnyebbül kicsit. Azon meg hogy naponta sírsz nem csodálkozom, hiszen nem alakul semmi sem úgy ahogyan szeretnéd, s persze ezt nem egyszerű elfogadni!!!