2011. szeptember 20., kedd

Nem tudom mi lenne jó...

Mára voltam visszarendelve a háziorvosomhoz is, akit éppen milyen passzban találok, úgy tartja kedve a táppénzes állomány hosszabbítására, vagy éppen megszüntetésére.
Megkérdezte mit szeretnék, és azt válaszoltam, mindegy, ha úgy gondolja, akár már holnaptól is mehetek. A nőgyógyász csak az emelést tiltja, a többi fizikai tevékenységet nem; persze, tudjuk, ez így nem teljesen fedi a valóságot. Jó kedvében találtam, és azt mondta, maradjak jövő szerdáig itthon, majd csütörtökön menjek vissza hozzá újra.
Mit mondjak? Más nyilván ennek örülne, valahol én is, hiszen nem hadakoztam vele, hogy mennék holnap, hiszen idegileg ismét padlóra kerültem, és nem hiányzik a kedves kolléganő csesztetése sem...viszont anyagilag nem tudom mi lesz az októberrel így, hogy Férjem is táppénzen volt, és ugye munkájuk sem nagyon van...vagy nem eszünk, vagy a csekkeket nem fogjuk befizetni, ez van, itt tartunk...
Egyébként is szar embernek érzem magam, hiszen velem minden évben történik valami/műtétek/, ami miatt rövidebb-hosszabb időre kiesem a munkából...más emiatt már régen el lenne bocsájtva...Szegény Férjem vigasztalt tegnap este, hogy ő is szokott ennyit hiányozni, csak ő több részletben...
Mielőtt még bárki pálcát törne, nem sajnálatként írtam le, nem kell szánakozni rajtunk, de valahol jól esik most a sebeim nyalogatni...és hol máshol tehetném, ha nem a blogomban?

3 megjegyzés:

Ferilka írta...

Azért, mert műtéteid voltak és ezért többet hiányoztál, még NEM vagy szar ember, és azért sem, mert EGYELŐRE nem jön a baba!!! Emlékszel, mit írtál nekem tegnap? KITARTÁS!!!És nyugodtan nyalogasd a sebeidet, csak szabj magadnak egy határidőt, hogy meddig :-) aztán hajrá, előre! Mi, akik olvasunk téged, kitartunk melletted és támogatunk innen a hátországból, csak NE ADD FEL kérlek! Puszi, Ildi

Eperke írta...

Én is csak erre tudlak kérni:Ne add fel!!!!

Jeanner írta...

Csatlakozom a többiekhez :)

Anno amúgy én is sokat hiányoztam, csak nem műtétek, hanem suli miatt... szerintem gyengébb kifogás. Mégsem rúgtak ki, sőt még azért sem szóltak, hogy munkaidőben nyomtattam és vagdostam a puskáimat, szóval ezen ne keseredj el :) ez is azt mutatja, hogy szükségük van a munkádra :)