2011. szeptember 1., csütörtök

Gyűlölöm...

Gyűlölöm, ha igazam van...az egész éjszakát végigparáztam, hogy nehogy reggelre gond legyen...és tessék...ha félsz valamitől, az be is következik...
Tegnap délután beszéltem a kezelőorvosommal, arról is, mi lesz, ha reggelre megjön? Semmi gond, ő akkor is megműt, ha nem vérzek nagyon, rendben.
Közben kiderült, hogy beöntés helyett X-Prep nevezetű oldatot kell innom...na, jó, de honnan szerezzek, hiszen receptes... :S
Szerencsémre a gyógyszerész úr nagyon rendes volt, mert megígértem, hogy mára megszerzem a receptet. Nagy nehézségek árán sikerült is.
De még nem is ez a dolog pikantériája...
Ma reggel itthon még semmi gondom nem volt, de már éreztem a buszon, hogy nem stimmel igazán valami, és mire a főorvos megvizsgált volna, addigra természetesen el kezdtem vérezni...
...és közölte, hogy a protokoll alapján így nem szabad műteni!
Nem repestem az örömtől...
Fel is hívta a kezelőorvosom, akivel megegyeztek abban, hogy 13-ára halasztják a műtétet.
Nem értem...komolyan mondom...az egyik azt mondja műt; a másik meg, hogy nem szabad...
Elegem van!
Ez most nem volt olyan "súlyos", mint a sikertelen IVF, de akkor is arcul csapásként ért...
A Férjem sírva hívtam fel...
Neki is van éppen elege...30-án varratszedés történt, de a tenyerén lévő seb nem akar gyógyulni, ezért 2 naponta kell mennie a háziorvosához... :S

5 megjegyzés:

admin írta...

Pffff! :-((((
Hát igazán várhatott volna a vérzés, ha már eddig nem jött!

youlcsi írta...

uhhh... sajnálom :(
de legalább az x-prep finom :D jobb lesz, mint a beöntés...

Jeanner írta...

ooooh :-( hát, valami mindig van, hihetetlen!!!

Eperke írta...

Pffff:(
Nyugi,nemsokára 13-a lesz:)

Hajnalka írta...

azta!!!!!! Hogy mindig jön valami, ami keresztül vágja a tervedet!!!! pozitívan gondolkodni, nem vonzani a negatívot!!!!! Muszáj így tenni, mert akkor amitől félünk bekövetkezik!!!! Próbáld meg, nem egyszerű, én már csak tudom, hiszen tudod mi van most nálunk. De érdemes!!! Kívánom, hamar 13-a legyen, s túl legyél rajta!!!!