2010. január 9., szombat

2010. január 06.

Tegnap este az egyik, ma a másik barátnőmékhez ugrottam be, és a mai szerint tudat alatt blokkolhatom azt, hogy gyermekem lehessen. Ezt eddig is gondoltam, de jó volna tudni, miért.
Ma felhívtam a gyermekotthon vezetőt, és mondta, hogy a kolléganő szólt neki tegnap. Elmondta ő is, hogy utánajár a dolgoknak, de hosszú idő 1 örökbe fogadás, és ráadásként 2 év alatti gyermekek vannak túlnyomó részt...
...ez nem túl biztató, hiszen mi is, úgy, mint mások, picit szeretnénk, ha egyszer arra kerül a sor.
De azt hiszem ezen van még időnk gondolkodni.
Este meglátogattam 1 picurit, aki idő előtt meglátogatta a világot. Gyönyörű, formás baba:)

1 megjegyzés:

Hajnalka írta...

Szia!

Na látod, jóra fordul minden! Ahogyan már én is írtam neked, ebben a tudat alattiban lehet valami. Amíg mi is rettenetesen akartuk naná, hogy nem sikerült. Amikor már úgy voltam vele, hogy lesz ami lesz, esik, ahogyan esik, akkor történt meg a csoda! Remélem hamar bekövetkezik nálad is! S biztosan fáj most babákkal dolgozni, de biztosan nagyon jó nekik, hogy ott vagy!