2010. január 3., vasárnap

Új év, új remények

A Szilveszter este borzalmasra sikeredett. A hormonok állandó tombolása nyűgössé tett, nem voltam valami jó partner.
Lassan már ürülnek ki belőlem, ezáltal remélem normálisabb leszek.:)
Tegnap este a netet bújtam, örökbe fogadással kapcsolatos fórumot olvastam...
...hogy miért? Magam sem tudom.
Nem mondom azt, hogy fejest ugranék szívesen vagy 1 újabb IVF-be, vagy akár az örökbe fogadásba, de jó volt olvasgatni a lányok hozzászólásait, könyv ajánlásait.
A címet azért adtam a mai blognak, mert azt hiszem este ismét 1 újabb periódust éltem át teljesen más szemszögből.

2 megjegyzés:

admin írta...

Azt hiszem, pozitívabb lett a hozzáállásod! :-)
Örülök neki!!!!
Puszi!

Hajnalka írta...

Szia! Örülök, hogy kicsit kezdesz megnyugodni, s pozitívan látni a világot. Ahogyan telnek a napok, mindig jönnek új érzések, s talán az idő majd begyógyítja az elmúlt idő sebeit, s megint másként fogsz látni mindent, s új erőt kapsz, hogy belevágj megint abba, amit szeretnél. Addig is főleg jó egészséget, s pozitív gondolatot!