2010. január 25., hétfő

2010. január 25.

A mai nap megtudtam, hogy az anyuka nem tőlem féltette a fiát, hanem csak egyszerűen megszokássá vált számára, hogy állandóan nála van a gyerkőc. Ez is 1 jó jel, tehát nem bennem volt a hiba.:)
A hangulat ingadozások változatlanok, a vérzés is fel-felbukkan:( Azt hittem, hogy ennyivel megúszom a dolgot, de csatlakozik hozzá szédülés is. Talán kimerült vagyok, talán más baj a probléma okozója. Már cukorbetegségre/diabetesre/ is gondoltam...el szerettem volna végeztetni az InsulinResistencia vizsgálatot, de a háziorvosom nem hajlandó beutalót adni...vagyis szerinte nem lehet...
...annyira torkig vagyok...annyiszor nyeltem már a bántó szavait a meddőséggel kapcsolatban, és amikor elhatározom magam, hogy váltanék, erre a másik nem akarja...

1 megjegyzés:

admin írta...

Hogy hogy nem lehet ilyen vizsgálatra beutalót adni??? Ez szerintem hülyeség..., na de én nem vagyok orvos!
Hát így passzoljam le hozzád a gyerekemet!? Még egy sebet ejtene a szíveden... :-(