2010. január 11., hétfő

Érzelmi lökéshullám

Mára virradólag alig aludtam, össz-vissz 2 órát, érzem is.:(
Tegnap este a Híradóban mutattak 2 esetet; az egyik babyt a Bethesda kórház elé tették, el volt látva, amennyire el lehetett, míg a másiknak keserű sors jutott osztályrészül, nem kellett a szüleinek, és a szemétbe tették. Ember az ilyen? Mérhetetlen szomorúsággal tölt el, és még a könnyem is kicsordult a hír hallatán.
Ma ismét vissza kellett rázódnom a borongós hétköznapokba.
Annyi helyen jártam, és annyit beszélgettünk a gyönyörű babykről, a szülés lefolyásától kezdve, az IVF kezeléseken át, a siker történetekről.

2 megjegyzés:

admin írta...

Úgy látszik, ez egy ilyen éjszaka volt... Nekem sem jött össze sok alvás! :-((
Ja, amúgy leesett, mit írtál regnap, csak kicsit későn. :-)
Először nem értettem, hogy miért "bocsi a mailért", mivel nem is írtál, de utána kapcsoltam! :-p

Hajnalka írta...

Szia! Az ilyen embereket, akik ki tudják dobni a babyket én sem értek meg. Nem tudom hogyan tudják ezt megtenni. Akkor már tényleg tegyék a kórházhoz, s biztosan jó kezekbe fog kerülni, vagy örökbe adják. Remélem sok újat tudtál meg a beszélgetésekből. S ne add fel tudod!!