2010. január 20., szerda

Telnek a napjaink...

Már napok óta hozzá sem jutok, hogy egyáltalán bepötyögjek pár sort.
Hétfőn barátnőm ikreire vigyáztam; annyira édesek, bár a csajszi kicsit hisztis, de az öccse kárpótolt a szeretetével.
Másik kedves barátnőmtől kaptam 1 könyvet, amit az éjszaka közepéig olvasok, mert egyszerűen letenni nem lehet, és annak, aki szeret olvasni(mert ugye én szeretek:))kitűnő érzéki könyv, csak sajna 2 nap alatt ki is olvastam. Én már csak ilyen vagyok.
Időközben a férjem orvosnál járt, kiderült, hogy a sok idegeskedés miatt kezdődő gyomorfekélyt diagnosztizált nála:( Nem volt még elég kínunk így is...Rengeteget sírtam, de ezzel nem lett könnyebb egyikőnknek sem.:(
Engem pedig a hormonok kezdtek el gyötörni; olyan hőhullámok járnak át, hogy azt az Északi sarkon megirigyelnék:) Ebben csak az a gond, hogy időm nagy részét a biciklizés tölti ki, és alaposan meg is fáztam:(
Viszont az öröm az ürömben, hogy tegnap este bekopogtatott az újabb ciklus 1 nap késéssel a vártnál, de legalább sínen vagyok. Még 1 ciklus, és lehet bejelentkezni a fagyibabáinkért:)

2 megjegyzés:

admin írta...

Az enyémre is vigyázz!!!! :-) Bár hisztiből nem lenne hiány... :-p
Én is olvasnám a Suttogót... Majd odaadom, olvasd el helyettem és elmeséled! Oké? :-D
Hát nem hiányzott Az a gyomor-gond! Ha kezdődő, akkor még gondolom könnyen helyrehozzák... Nem értek hozzá, de remélem!
Már megint a hormonok!
Gyorsan túl leszel a következő cikluson is, mert az idő csak rohan és rohan...!
Puszi nektek és mindenkinek jobbulást!!!!

Hajnalka írta...

Szia! Hiszti nálunk is akad! Néha kitesz ez a lány ikreket is. Sőt! Na de nem panaszkodom, mert egy mosoly mindent feledtet! Gyorsan eltelik majd ez a pár nap, s akkor megint lehet próbálkozni. Addig a hormonok is helyre rázódnak remélhetőleg! Párodnak jobbulást! S ne idegeskedjetek! Látom te is könyv faló vagy, ha érdekel. Én is ilyen voltam, míg nem volt Vivi. Most már nincs annyi idő rá.