2010. július 16., péntek

Állapot...

Katasztrofális állapotok uralkodnak...és itt nem a melegre gondolok...
Tegnap előtt a délutánt átzokogtam, futás helyett bringázással adtam ki magamból a felgyülemlett feszültséget...de a tortilla legalább elkészült...
Tegnap délután férjem unokatestvére és férje ismét ellátogatott hozzánk, és őket is rávettem 1 kis tortilla vacsira...
A csajszi kérte is a receptet, még egyszer köszönet Kat!
Délután beszélgettünk a férjemmel, hogy a Fókusz riportere egyáltalán nem jelentkezik a megígért időn belül...:S
Vettem a bátorságot, és újra felvettem velük a kapcsolatot, írtam 1 mail-t...
...még 1 hét "haladékot" beszéltünk meg...
A délelőtt folyamán legalább 2 nőtől hallottam azt, hogy a gyermeküket nem akarták, csak ha már mégis besikeredett...szép kilátások 1 életre...:S

1 megjegyzés:

MKata írta...

Örülök, hogy sikert aratott, a tortilla, és hogy ízlett. Én is köszönetet mondtam a barátnőmnek, mert tőle van a recept. Egyébként gondolj a fenti boltocskára!!! :)
pusy:kat