2010. július 1., csütörtök

Jóslatok...

A tegnap délutánt 1 édes kislánnyal töltöttem, és annak bűbájos nővérével.
A pici teljesen elvarázsolt...:)
S ami a szép még ebben a történetben, hogy az anyukájuk azt mondta, hogy érzi, tudja, hogy lesz gyermekünk-igen, mindenki ezzel biztat-, de ő fiút érez, és ő a 3. ember , aki ezt mondja! A hideg végig futott rajtam...
Ezután elmeséltem neki azt a barátnőm, aki tavaly nyáron volt nálunk a párjával, és ő teljesen leírta nekünk a meghalt apósom, és a szüleim, anélkül, hogy látta volna, vagy ismerte volna őket...és ő mondta először, hogy fiunk lesz.
A neten nem jön át az az érzés, amit tegnap éreztem...fura volt...

2 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Úgy legyen, Ámen!!! :-)

Mátrai Anita írta...

Szia!
Nekem is megjósolta ingával egy kedves ismerősöm, hogy lányom lesz, és akkor már terhes voltam Bogival. Éppen csak senki sem tudta, még mi sem!
puszi