2010. július 28., szerda

IR avagy insulinresistencia vizsgálat

Igen...eljutottam ma végre oda is...
Férjemmel kezdtük a vérvételt, mert szegénynek annyira leesik a vérnyomása, ha megszúrják, inkább legyek kéznél alapon...
Aztán következtem én...szegény laborosak, amíg kitalálták, hogy számozzák be nekem a vérvételi csöveket, az sem volt egészen egyszerű...de aztán megoldották...
Tegnap este 7 órakor ittam, és ettem utoljára, tehát az éhgyomri vizsgálattal sem volt gond.
Következett a cukros lötyi megivása...és nem is volt /olyan/ szörnyű, mint amennyire féltem tőle...várandósként biztosan százszorta rosszabb, és pláne nagy hőségben, de így tényleg elviselhető volt...na azért nem kérnék belőle napi szinten:)
Mutattam is Tündének a poharat, hogy üres:); és elmondtam neki a kapott instrukciókat, miszerint tudom, nem ihatok amíg le nem zajlik a vérvétel, nem mocoroghatom kedvemre...ő mondta, hogy ez így hülyeség, vizet ihatom nyugodtan, hisz az erek falának sem jó a "kiszáradás", illetve férjemet is kísérhetem, ha valahová mennie kell, vagy szeretne esetleg kávét inni.
A vízivászatot kihagytam, de a mocorgást nem sikerült.
Közben pedig még barátnőmék is jöttek a kislányának vizeletet leadni, ezért még addig Hannáztam is:)
Ha emiatt téves lesz az eredmény, sajnálom, de a gyerkőcözést nem hagytam volna ki...
Itt nem szokás a branüle, azért 30, majd 60 és 120 perc múlva ismét 1-1 szúrás díszítette a jobb karom...az utolsónál már így is szólni kellett a másik laborosnak/mert időközben hazament, aki végig szúrt/, hogy bocsi, de idő van, mert ő békésen elbeszélgetett 1 barátnőjével, ami nem lenne baj, abban az esetben, ha natív vérvétel lenne, illetve, ha 10 órakor már nem a röntgenben kellett volna lennünk a férjemmel. Maradt cirka 5 percünk a bejelentkezésre, és a papír leadására.
10 percet vártunk, talán picivel többet, és már szólították is. Eredmény holnap, labor pedig email formájában.:)
Remélem, hogy a háziorvosának igaza lesz, és "csak" ízületi gyulladás, nem komolyabb...
A csípőjét-gerincét ahogyan röntgenezték, kérdezte tőle a nő, hogy mióta fáj neki? Mondta, hogy régóta...erre pedig ő is azt mondta, mint mindenki más, hogy korai ez még...tudjuk...

2 megjegyzés:

Hajnalka írta...

Szia! Hogy nem mocoroghattál volna? Nekem terhesség alatt még azt is mondták ne várjam meg a rendelőben a 2 órát -levették éhgyomorra utána csak 2 óra múlva - hanem nyugodtan menjek (ha bírok) a városba körülnézni, vagy ami jól esik, csak enni nem szabadott, inni is csak vizet persze. Mindenki másként csinálja?
Reméljük férjednek tényleg csak valami gyulladása van, s nem valami komolyabb!!!

Legalább babáztál is egy jót!!!

PÁPÁ

Mátébogyó írta...

Csak nem Hatvanban voltatok??? :-o