2010. július 20., kedd

HSG-07.19

Tegnap az embereket valamiféle tapintat szállta meg...
A kórházi ellátásról csak annyit, hogy míg a főorvos tök rendes volt, a nővérek kevésbé...de nem is ez volt a lényeg...
Felvételkor egyedül voltam hsg-s, míg az az 5-6 nő megszakításra jelentkezett...
Ennyit becsültem a kórházban, hogy elkülönített kórteremben helyezték el őket...
11.30-kor rám került a sor, kaptam 1 szurit/No-Spa, Algopyrin/ érzéstelenítő gyanánt, majd lesétáltunk a radiológiára...
Iszonyatos módon fájt már a katéter felhelyezése is, de amikor töltötte kontraszt anyaggal/általában jód/ össze kellett szorítanom a fogam...pedig a méhen kívüli terhesség sokkal fájdalmasabb volt, és azt gond nélkül kibírtam...
Pont az eredeténél van elzáródva, és azt műteni sem lehet...
...annyit mondott, ha máshol lenne, megplasztikázná, de ezt így nem lehet...
...marad az IVF...
Mondtam neki, hogy az 1. nem sikerült, mire azt mondta, hogy az nem jelenti azt, hogy a 2. nem fog...
Biztatásként megsimította az arcom, és annyit mondott: "Lesz magának gyermeke"...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia, nekem is ez a véleményem, hogy nem a legegyszerűbb módon, de lesz gyereketek!
Sagolek