2010. július 6., kedd

Férjem alkotása...



Pénteken titokban írtam a Fókusz c. műsor szerkesztőségének 1 mail-t...
Úgy gondoltam, hogy ha bármi más apróbb-nagyobb, esetleg számomra értelmetlen dologgal bárki "bejuthat", akkor teszek én is 1 próbát a mini hotrod-dal...
...Ugyan mit veszíthetek?
Ha nem válaszolnak, megpróbáltam; ha mégis, akkor pedig megérte... hiszen, ha csak 1 ember is nézi, akit érdekelhet a dolog...
Tegnap választ kaptunk, hogy amennyiben lehetséges szeretnének riportot készíteni a férjemmel.
Telefonon közöltem a drágámmal a hírt, és úgy meglepődött...bár személyesen kellett volna; látni az arc kifejezését...:)
Ha rábólint ma, akkor felvesszük velük a kapcsolatot...

3 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

:-)
Mindenképpen szóljatok, hogy mikor adja le a tv! :-p

MKata írta...

Örülök, hogy bekerültök! Majd ha meglesz, hogy mikor lesztek adásba, akkor légyszi írd ide meg, mert meg szeretném nézni, illetve ha nem látom, akkor az rtl oldalán utólag megnézni, de mindenképpen érdekel! Ez és az előző bejegyzésed olyan mosolygós hangvételű, élvezet olvasni! Csak így tovább, mert a sok mosoly gyógyít is, és ne feledd, figyelnek! Sok pusy:kat

Hajnalka írta...

Szia! aztán tessék szólni, mikor megy adásban, mi biztosan megnézzük majd! Szóval mi leszünk többen, mint 1 :o)