2012. március 23., péntek

3. Konzultáció

Ismét postolok a mai napról...
Kora hajnalban vérvétel/ösztradiol/ történt...amíg lecsapoltak, a folyosón kis társaság verődött össze, és el kezdtünk beszélgetni...ki erről, ki arról...aztán magam maradtam 1 ideig...
Az elmúlt vérvételnél a szülésznő megjegyezte, mikorra jöjjek vissza, most pedig kedvem sem volt elindulni...pedig ragyogott az idő...na, de nem is ez a lényeg...látták, hogy ott ücsörgöm a folyosón...múltkor önmaguktól írtak be a gépbe, gondoltam~én kis naiv~hogy most is ez történt...
Közben jött 1 sorstárs, akinek nagyon megörültem, és vele csakúgy szaladt az idő...és megjelent a sorszámom a kijelzőn...Esztert félbeszakítva robogtam be a konzultációra, ahol kiderült, hogy benne sem vagyok a gépben, kaptam a letolást, amiért nem jelentkeztem be...de végül is a doki szavaival élve, szerencsém volt...
Gyors UH-rendben van a méhnyálkahártya...csak épp azt felejtettem el megkérdezni, mennyinek is kellene lennie?...
...átsiklott a gyógyszerelés felett, de nem hagytam magam, míg végül válaszolt. /Már kora reggel bunkó stílusban tetszelgett/...
Kértem még Gonapeptyl receptet, mert kedden még be kell szúrnom az utolsót, és nem lett volna elég. Erre felírt 1 dobozzal, és mondta, hogy egyezkedjem a patikában...
Utamra bocsájtott a beültetés időpontjával ismét. Még mindig 29-e, csak éppen 13 óra helyett, 13.30...
A patikában egyezkedtem, szó nélkül megkaptam a 2 szurit...ott pedig az nem tetszett a patikusnak, hogy nincs nálam jég akku...hogy is lehetne, amikor kora hajnalban indultam el itthonról, és 11 óra magasságában már csak víz lötykölődne benne...de aztán megnyugtatott, hogy rendben lesz ez így is...
Eszterékkel még bő 30 percet beszélgettünk, aztán ment mindenki útjára...
/...nekik is bizonygattam, hogy szeretném Férjem hozzáállását magamra "erőltetni", abban a néhány percben azt hiszem, sikerült is/...

Nincsenek megjegyzések: