2012. március 26., hétfő

Már csak 3 nap...

...Vágom visszafelé a centit...és ahogy közeledik az időpont, egyre nagyobb félsz van bennem...
Nem megy a pozitív hozzáállás...persze, mondogatom, hogy felébrednek, és sikerülni fog, de közben az agyam vadul tiltakozik... :(
Ha eddig még nem kattantam be teljesen, azt hiszem, csütörtökön még überelni fogom azt is... :(
Ahogy értesülök a sítáborosok felébredési lehetőségeiről, hát...nem kecsegtető az arány...egyedül talán most Gigi blogja az, ami erőt ad ezen szempont szerint; míg a többiek, főképp a sorstársak blogjai és hozzászólásaik más szempont miatt fontosak számomra...

9 megjegyzés:

admin írta...

Nyugalom!
Kössél, horgoljál, fessél vagy rajzoljál addig! :-)

Névtelen írta...

Szia,
Ismeretlenül írok neked, néha olvasgatom a blogodat. Teljesen megértem a lelki vívódásaidat, én is "lombikos" vagyok. Gondoltam adok neked egy kis erőt a következő napokhoz, ugyanis, nekünk 3 fagyi babából kettő felébredt, egy pedig meg is maradt! Ma kezdtem a 14. terhességi hetet. Az igaz ugyan, hogy a fagyibabák statisztikája rosszabb, de amelyik felébred ebből a megpróbáltatásból, az nagyon erős és ha a pocakban is minden rendben van, akkor jó eséllyel tapad meg. Az én orvosom nagyon bizakodóan állt a fagyibabákhoz. A lényeg, hogy te is higgy benne!
Sok sikert!
Egy sorstárs

Gigi írta...

Ne izgulj! Ma már olyan szuper technikával fagyasztják le őket, hogy szinte mind felébred! És aki túléli azt, az csak stramm kölyök lehet! :)
Fel a fejjel és ne nézegesd a statisztikákat!!!!
Sok puszi és ölelés és egy nagy kalappal csütörtökre!

Pocilakóra várva írta...

Inkább a zumba, ha lehet választani:)
Azt most nem lehet, tudom... :(
Puszi

Pocilakóra várva írta...

Nagyon köszönöm!:)
Puszi

Pocilakóra várva írta...

Köszönöm!
Gratulálok Nektek!:)
Te nem írsz blogot?

Ferilka írta...

Csendben szorítok neked én is nagyon-nagyon-nagyon! És egyet kérnék, összhangban Gigivel: ne nézegesd a statisztikákat!!!!
(Tudom ez más példa, csak a statisztikák "érvénye" miatt írom: nekem is nagyon kicsi esélyem volt egyszarvú méhhel spontán teherbe esnem, és kihordanom probléma nélkül egy egészséges gyermeket, de sikerült!)

Névtelen írta...

Köszönöm a gratulációt, nem én nem írok blogot, nem vagyok kitartó ilyen dolgokban, sajnos.

Pocilakóra várva írta...

Igazatok van, tudom...csak marhára nagy bennem a félsz... :(
Puszi