2012. március 13., kedd

Konzultáció 2. felvonás...

Reggel 7.30 koptatva a Klinika lépcsőjét...szokásomhoz híven...
LH, ösztradiol vérvétel megtörtént; és közölte a szülésznő/az a "kedves"/, hogy elég 12 órára visszajönnöm konzultációra.
El is indultam felfedezni a környéket, mondván mit üljek ott, ahol a légkör sem a vidámságáról híres...de aztán 9 óra előtt már ismét fent ültem az osztályon...valahogyan még sem volt kedvem barangolni...de még szerencse, mert 10 óra felé szólt ugyancsak ő, hogy ha kész az eredmény, mehetek is be...és tényleg...cirka 10 perc múlva megjelent a születési dátumon a kijelzőn, és a következőkkel fogadott az orvos: jó az eredményem; /ezt szinte tudtam...na, nem nagyképűségből, hanem azért már a 16. napon tartunk a Gonapeptyllel/.
Kérdezte, hogy szedem-e a bromocriptint, és van-e tapasz receptem. Mondtam, hogy 2 hete mindent felírt, ki is van váltva.
Kaptam hozzá útmutatót, mikor melyiket, és meddig...Ma indul a 2 tapasz, mellé még ugyanúgy megy a Gonapeptyl 27-ig, és a bromocriptin...
De hogy én már most mennyire utálom ezt a tapaszosdit... :(
De tudjuk, mindent a cél érdekében!
Kérdeztem a dokit, hogy volt-e rá példa, hogy nem ébredtek fel az embriók? Mire annyit válaszolt, hogy 50-60 %-os a túlélési arány...ok, ezt értem, de én arra vagyok kíváncsi, hogy egyáltalán? Tehát 0 %...de totál elbeszéltünk egymás mellett....
Ja, és a szülésznőtől is megkérdeztem ezt; mire ő annyit felelt, hogy a legjobbakat fagyasztják le, ezáltal 1-2 felébred! Úgy legyen!
Mondta azt is, ha frisset kezdtünk volna, újbóli vizsgálatok kellettek volna, mert csak az 1 éven belülit fogadják el...~na, ez az, amire nem volt időnk~...majd, ha megyünk a kis tesóért-azt azért még hozzáfűzte...
Jövő pénteken ismét vérvétel, és UH...és 29-én ET!
Közben pedig a Férjem is megjárta a háziorvosát, mert a bal lábára tényleg alig bír ráállni... :(
Táppénzes állományba került ő is-időközben én is elintéztem-, és azt mondta a doki néni, hogy szeretné látni a CT eredményt, még a neurológus előtt...
Ha ügyesek leszünk, 8 órára van időpontunk, és utána még őt is el tudja intézni.

2 megjegyzés:

admin írta...

De jó, hogy megírtad ma, sokat voltál eszemben! :-)

Pocilakóra várva írta...

Köszi!!:)