2012. március 18., vasárnap

Kizárólag csak fürdés céljára...

A héten azt hiszem "szegény embert még az ág is húzza" alapon zajlott az életem...
Csütörtökön a fürdőszobai csap hagyott cserben...elfáradt...
Szombaton a mosógépem füstölt le, mire hazaértem a boltból...pedig csupán 5 percet lehettem a tőlünk 10 m-re lévő boltban...el is kezdtem már mérgemben a sírást...
Ma pedig fürdő takarítás közben a zuhany esett darabjaira...már kínomban csak nevettem magamon...nem is én lennék...
...ja, és a bojlerünk is kezdi feladni önmagát...

3 megjegyzés:

Popi írta...

Ok, akkor most már minden elromlott, ami elromolhat, innentől már csak jó dolgok jöhetnek ;) drukkolok!!!

Popi írta...

Figyi, küldök neked egy ilyet:
http://popi-kuzdelmei.blogspot.com/2012/03/dij.html
Azt mondják jó figyelem elterelésre!
Én mondjuk folyamatosan sírva akartam fakadni a 3 mondat magamról résznél, de talán neked könnyebb lesz! :)

Jeanner írta...

Murphy is megmondta, ami elromolhat, az el is romlik! :)