2012. március 14., szerda

Háziorvos contra kolléganő...

Gyűlölöm...azt, hogy tegnap 3 helyre küldtem neki üzenetet, mire végül reagált...azt hiszi, hogy beteg szabadság alatt majd ugrálni fogok neki, mert ma lett volna még 1 elintéznivalóm, ami így ebben a formában rá maradt...de ugye vagy munka idő, vagy beteg szabi; szerintem a 2 együtt nem megy...
...és tényleg nem én erőltettem azt, hogy innentől kezdve itthon maradjak...tervem szerint tegnap-ma itthon, aztán hosszú hétvége, majd szerdáig mentem volna még dolgozni, de a háziorvos mondta azt, hogy meg lehet érteni, hogy ne akarjak már bármilyet betegséget összekapni...és ha már így is megsértődtek, akkor meg nem mindegy?...igen, most ő megértette, de a kolléganő nem...
Férjemnek el kellett ugrania olajért a házi készítésű jeep-be, és nekem pedig az automatához...nem mertem csak odáig menni, mert tuti, hogy lebuktam volna...ugyanis pont szembe találkozott a gyermek orvossal...én pedig az egyik óvónővel/piszok mód el is fordultam, de hülyeség volt, tudom...meg van mára a pletyka/...
...de mit tehetek én róla, hogy hazudoznom kell, ha egyszerűen nem akarja megérteni az állapotom?
Na, most ebből így lelki ismereti kérdést viszek véghez...hogy én mekkora hülye vagyok... :(

8 megjegyzés:

Pannaa írta...

Csak nyugi-nyugi! Ne lelkizz ezen... tudom könnyű mondani... neked most tényleg arra kell összpontosítanod, hogy egészséges és nyugodt legyél. Aki meg nem érti... hát...tehet egy szívességet.

Névtelen írta...

Gyilkos dolgok ezek, tépkedik az egyébként is cafatos lelkünket. Hazugságok, elhallgatások, áhh, Te sem vagy mestere akkor ezeknek. De most tökéletes alibid van magad előtt is, aztán meg ott a táppénzes papírod, ha tudja is, hogy fal az egész, tehet Neked egy szívességet! Készülődjél a babára, akár kicsi káröröm is belefér, hogy a "kedvesnek" ezáltal mennyivel több munkája lesz. Azt hiszem, nem kell mindig jónak lenni! Ott fenn ilyenkor félrenéznek... Előre, csak előre!

Hajnalka írta...

Szijó! Most aztán nyugi, élvezd az otthonlétet, ne is gondolj arra mi van a melóban, mit beszélnek rólad,.... . Csak magaddal, magatokkal törődj, relaxáljatok. Pihizz sokat, s tényleg kapcsolj ki minden zavaró körülményt! Férjednek jobbulást! Sikerülni fog!!!!

admin írta...

Nem tudtam, hogy a táppénz azt jelenti, hogy ágyban kell feküdni... :-)
Egy automatáig, meg a boltig csak el lehet már menni!
Pihengess! Ne csak testileg, lelkileg is!

Pocilakóra várva írta...

Köszi, Így van!

Pocilakóra várva írta...

Sajnos, soha sem voltam jó az ilyenekben...
Tetszett a félrenézős mondat... :)
Hogy vagy?

Pocilakóra várva írta...

Köszi! Így van! Majd most megmutatjuk a világnak, na meg a sorsnak!

Pocilakóra várva írta...

Szia,
Írtam amott!