2012. március 31., szombat

Fagyasztott Embriotransfer-ET

Elérkezett ez a nap is-03.29 csütörtök reggel.../most igyekszem pótolni a lemaradásom/...
Mint mindig 1 nagy esemény előtt, most is nagyon keveset aludtam...de hiszen érthető is ez.
10 óra tájban felhívott Felícia /az unoka húg, aki mindig vinni szokott minket/, hogy mikor kell indulnunk? Szegény, annyira leterhelt, hogy elfelejtette...gyorsan meg is beszéltük, és kb. 5 perces késéssel meg is érkezett...
13.30-ra volt is időpontunk, és mi már 1/4 2-kor a Klinikán ücsörögtünk...
...voltak 1 páran előttem konzultációsok, és 1 transferes is...ja, és jött vagy 15 medika/medikus laborgyakorlatra...
...a dokim pedig csak elviharzott a folyosón...hol a laborba, hol az embriológiai laborba, majd vissza...csörögtek a szobákon belül a telefonok...én meg már azt hittem lefordulok a padról az idegességtől...még Felícia meg is jegyezte...
14.30 körül csend honolt, amikor is megjelent a számom a kijelzőn...Férjemmel együtt beléptünk,és a doki közölte, hogy 3 embriót ültet be...nagyon jó! :)
A vérvételes papírjaimra naplószámot kértem az adminisztrációnál /04.10, és 12/, és csurogtak a könnyeim...végre felszabadultam...
Behívtak az embriológiai laborba, adat egyeztetés történt, és mehettem a műtőbe...igen, egyedül, mert előtte kint "taktikai" megbeszélés folytattunk, hogy Felícia se maradjon egyedül, kibírom én ezt így...nem is bántam, mert Anna volt a beugrós /akit egyébként is nagyon szerettem mindig/, és végigbeszélgettük a több, mint 30 percet, amennyit bent töltöttem... /hivatalosan: 15 perc a nőgyógyászati vizsgálóágyon, majd újabb 15 perc vízszintesben/.
Az embriológus doki a műtőbe érve ismét adatot egyeztetett, majd megkaptam a fiolát ismét, mint tavaly, amiben őrizték őket...és nézhettem a monitort, amelyen ragyogtak a 10-8-8 sejtes embrióink...mert közben kiderült, hogy felvétel után az egyik már el is kezdett osztódni... :)
Beléjük szerettem...
Furcsa volt 3 gyerkőcöt látni egyazon idő alatt...
A pihenés végéhez érve még 1 ICSI-t is láthattam a monitoron keresztül...
Mekkora dolgok ezek...
Kiérve elég lett volna még 15 perc pihenés a padon, ezt megnyújtottam 25 percre, hogy biztos, ami tuti alapon...

Nincsenek megjegyzések: