2012. március 27., kedd

Gyógyszerelés...

Azt el is felejtettem írni, hogy mától indult az Utrogestan 3*2 arányban; a Dermestril tapasz is vissza csökkent 4 db-ra a 8 db helyett...
...3 alkalommal kellett 8 db-ot magamra matricázni, és én hülye az első alkalommal 4 db-ot a hasamra tettem...amikor cserélni kellett, na az nem volt kispályás.../tuti, hogy nem próbálta az, aki kitalálta, és valószínűsítem nem is tehette, mert pasi volt.../, úgyhogy javítottam annyit a helyzeten, hogy csak 2 került a hasamra, a többi elosztva a fenék-csípő tájékon...
Ma a Gonapeptyllel is megjártam...miért is ne, hiszen utolsó...kicsúszott a tű a szúrás után közvetlenül~szerencsére az oltóanyag a fecskendőben maradt~és újra kellett szúrnom, de elszúrtam, mert kissé fájt...sebaj, ez legyen a legnagyobb bajom...

Nincsenek megjegyzések: