2012. március 7., szerda

Táppénz

Jeannernek lett igaza...mivel bent még mindig folyik a kavarászás, és az új-régi kolléganő is táppénzen van, és vissza sem akar jönni ide már...Timi érti/tudja miért...és a másik, a drágalátos benyögte, hogy szabira megy, erre én pedig kiböktem, hogy én pedig táppénzre...így el kellett mondanom miért is...nem baj, túl vagyok rajta...
Viszont látni kellett volna azt a megdöbbent arcot-így még sohasem láttam-...micsoda meglepetéseket tudok okozni... :)
Ahogyan Férjem is mondta, ő kereste magának, ezért "Egye meg, amit főzött"...ennyi...

4 megjegyzés:

Hajnalka írta...

Azt hiszem ez jó döntés volt részedről! Használd ki töltődj fel!!! Gondolj sok-sok pozitívra!

Jeanner írta...

Pffffffffffff... szerintem is ügyesen csináltad!!! :)

Popi írta...

Jól döntöttél, így nem kell sakkozni, hogy mikor tudsz menni és mikor van "dolgod". Csak azzal foglalkozz, amihez igazán kedved van és pihenj :)

Pannaa írta...

Tökéletes megoldás :)