2011. június 21., kedd

"Jelek"?

Tegnap egész nap görcsölgettem...
...remélem, hogy a beágyazódás jele lehetett...
Ma korán arra ébredtem, hogy olyan nyilallásokat éreztem, hogy már a párnát szorítottam...pedig magas a fájdalom-küszöböm...
Már csak 8 nap, és minden kiderül...
Férjem is el szeretne velem jönni az eredményhirdetésre; valljuk be, rám is fér...
...az előző eredménynél nem tudott velem lenni, bár úgy is tudtuk már előbb a rossz hírt... :(
De kabala ő nekem; mondtam is neki tegnap, hogy bárhová elkísért/pl. vizsgák/, akkor mindig sikerült!
Egyfolytában rögzítem a tudatomban, hogy minden rendben lesz, és március környékén CSALÁD leszünk!...

7 megjegyzés:

Eperke írta...

Igen,ez lehet a beágyazódás jele,én emlékszem,nekem is volt hasonló...

admin írta...

Remélem!!!!!

Zohar írta...

Kísérjen csak el a kabalád, bizonyítsa be, hogy mindig szerencsét hoz Neked! :)
De ne felejtsd: ti már CSALÁD vagytok...

Luna írta...

+++++++++++++++++++++++

Így lesz! Semmilyen rossz dologra ne gondolj!

Csak a jó és kellemes dolgokra!!

Tessék pihenni!! :)

Névtelen írta...

Így ismeretlenül is szorítok neked

:)

MKata írta...

Ezt a hozzáállást is rögzítsd, és ha kell a táskádba tuszkolva vidd magaddal a férjed! :) Sokat gondolok Rátok, és szorítok még ha nem is írok, mindig jövök olvasni!
puszi

Pocilakóra várva írta...

Köszönöm Mindenkinek!