2011. június 28., kedd

Ki lehet bírni?...

Hogy lehet ezt kibírni?
Már csak 1 nap, és megtudjuk, hogy sikerrel jártunk-e...
Szombaton itt voltak anyósomék, és neki is elmondtam, ha nem sikerül, akkor itt a vége...
Kérdezte az örökbefogadást, és a válaszom határozott nem volt arra is...
Kellett így is 17 hónap, mire újra rászántuk magunk az újabb IVF-re...
Félek...kár is tagadnom...
Én nem számolhattam be arról, hogy feszülnek a melleim, csupán jóval nagyobbak lettek, és mirigyesnek éreztem őket; a nagyságuk bár megmaradt, de most kevésbé érzem a mirigyességet...
Görcsöm ma még nem volt, és remélem nem is lesz!
Tudom, ahogyan Zohar írta, mi már CSALÁD vagyunk így is, de így egészen más...
Eddig csak piszkozatban írtam le, és tudom, hogy hülyeség is, hiszen a Férjem így is szeret, gyermek nélkül is, de félek, hogy az esetleges kudarc most nem lesz összekovácsoló erő...
Tudom, persze, pozitív gondolkodás! Sikerülni fog!...
...de basszus, én azt sem értem, hogy mások, hogyan tudtak újra talpra állni, és szembenézni az élettel, a sorsukkal...ennyire gyenge lennék?
Fura...az ember a küszöbön "esik el"?...
Hiszen azért is vágtunk bele a fagyasztott embriós eljárásba, mert mindketten ösztönösen éreztük, hogy sikerülni fog!
Amikor Férjem a transfer estéjén mosolygó arccal rám nézve, válaszolta a felébredés tényére, hogy "Élni akarnak!"...csupán ennyi az egész...

5 megjegyzés:

Mesi írta...

Holnap mindenképp első kézből értesíts minket, nagyon szorítunk és sokat gondolunk Rátok! Sok puszi!!!

Inek írta...

Meghatódtam bejegyzésedet olvasva! Még nem tudod az eredményt, mégis temeted már a kapcsolatotokat is. IGEN, "Élni akarnak!"

Eperke írta...

Nagyon -nagyon szorítunk:-)
És reméljük a legjobbakat...

admin írta...

Remélem, hogy jó lesz a következő beszámolód!!!!

Havanna írta...

Szia!
Már egy ideje olvaslak, és úgy voltam vele, hogy majd "csak" a gratuláló lesz az első bejegyzésem Neked. De.. Fel a fejjel!! A legnehezebb időszakon, a tétlenül várakozáson túl vagy.
Drukkolok neked nagyon!
Ha van kedved nézz be hozzám, hátha az írásaim adnak egy kis erőt:
http://kelleznekem-havanna.blogspot.com/